M-Gear
1. Souvislosti vývoje
Po vývoji B-zařízení, vojenské velitelství chtěl navrhnout nové zařízení s dobrou pohyblivostí a robustní obrany. Tvrdá práce bylo investováno vyrábět strategické podpory jednotku pro B-zařízení. Výsledkem tohoto vývoje byla I-gear. Bohužel se brzy ukázalo, že I-gear ukázala slabost v boji v malých výškách a v úzkých roklích, který vyústil ve vývoji M-zařízení. M-zařízení je drak vyvinutý vojenského velitelství, které se velmi dobře hodí pro bitvy v těžkých důvodů a který skvěle doplňuje I-zařízení.
2. Základní výzbroj
Na začátku. M-Gear byl vybaven těžkých zbraní, ale i to se ukázalo jako neúčinné, je auto kontaktní systém byl zaveden mění zbrojní systém. V současné době B-Gear stejně dobře jako já-Gear používají stejné zbraně. Vzhledem k rozšíření 0airframe velikosti, a to i s časem auto kontaktů, nastavení proces musí probíhat. M-GEAR není určen jako útok rámu. V prvé řadě funguje jako podpůrný řemesla a bude pracovat výborně jako záložní draku.
3. Charakteristika draku
M-Gears může bojovat v situacích, kdy ostatní draky nemůže, stejně jako uzavřených prostorách, nízká rychlost bitvy, nízká výška bitev atd. To není drak nahradit strategický B-nebo I-převody. To je více draku určenou na podporu těchto zařízení. Jako strategický draku letadla, aby se vzaly v plné vliv jako drak bitevní ovzduší, regionální kontrolu, stejně jako řízení infrastruktury nepřítele je jeho hlavním cílem. Jinými slovy, ostatní draky štít výpalu a rozptylovat nepřítele je strategie pro M-Gear vykonávat své poslání. Navíc je M-Gear vybavena reverzní spreji motoru. To trvá důležitou roli v každé strategii, protože žádné jiné draky jsou vybaveny tímto motorem. Tato technologie je nejen vynikající vývoj u výrobce, ale také vytváří příležitosti pro efektivní taktické výběry. Dále, v krátké vzdálenosti bitev, tento přístroj snižuje pravděpodobnost být sestřelen nepřátelskou palbou, jak jste nepřítele v dohledu po celou dobu. Nicméně, jeden z nevýhody je skutečnost, že drak je pomalý. Jelikož je navržen jako drak bojovat v nízkých výškách a uzavřených prostorů není mnoho problémy byly hlášeny ačkoli.
4. Základní konstrukční údaje
Oficiální název
Louka vyloupit
Výrobce
Next Generation Ltd
T.č.
NGT-M-1-MBR
Výrobní číslo
NGT-M1-EXR
Hráč
Pilotní Decaian
Účel použití
Doprava, Strategie podpory, Attack, ochrana
Způsob funkce
Zařízení a kabely, rady
Zdroj energie
Optická Molekulární formulář plyn (opačný směr)
Komunikační vzdálenost
Za 80 km (v závislosti na satelitní radar na vzdálenost přes 80 km)
Výkon
Minimální výkon
1455hp
Běžný výstup
3320hp
Maximální výstupní
4785 hp (E. Vybaven nádrže na vodík Cannon)
Hlavní zbraň
Základní zbraň
Všechny zbraně, které můžete použít funkci automatického Kontakt systém
Strategické zbraně
Vodík Cannon typu
Obrněné jednotky a zdroje
Výška
4.970 m
Délka
10.870 m
Šířka
9.920 cm
Hmotnost draku
6365 kg
Hmotnost zbraně
Základní 5.057 kg + 1755 kg vodíku Cannon
1. Armor
133.68 mm
2. Armor
100.21 mm
Armor materiál
Paralelní akryl ocel, tvrdý karbid křemíku, z uhlíkové oceli
Pilot
1 osoba (s pohybovým ovládáním pro útoky a obrany)
Počítač
Modrá Jádro Ltd Thunder Force Mk-IV 3.96Thz 1k TM paměti
Motor
Modrá Jádro Ltd Doprava Sériové 1003-1A Counter motoru
Max. Rychlost
4015 km / h
Mach Zpět
1200km/3.2sec
Max. Gravitace
10.5G
5. Hlavní počítač
Model Thunder Force Mk-IV, nezávisle vyrábí modrého jádra Co Ltd, byla vybavena jako interní počítač. Tento počítač je trochu pomalý ve srovnání s jinými zařízeními draku, ale byl vybrán kvůli jeho vysoké schopnosti rychle zpracovává informace o stavu jednotlivých draků států na nízké létání státu a becuase svých simulačních schopností. Především s vyrovnávací pásma až L12 má úžasnou odezvu v každé situaci. Navíc, v případě nahrazení těžké zbraně jednoduché rozhraní poskytuje pilotovi Snadné ovládání zajišťuje automatické přepínání systémů podle vložených údajů. Navíc počítač umožňuje vysokou adaptaci motoru a létání směrem dozadu. Tak, dokonce budou moci létat pozpátku, je nepřítel být zaměřeny právě dává pilotovi všechny možnost bojovat v případné prostředí.
6. Hlavní motor
Hlavním motorem je také vyráběn modrého jádra Co Ltd, motor názvem Doprava Sériové 1003-1A. Motor poskytuje zpětně bodla, která umožňuje volný pohyb ve všech směrech a má nízký energetický výdej tak, že drak může létat po dlouhou dobu. Vzhledem k velkému nevyhnutelně designu se tento systém nemohl být reprodukovány na jiných draků, i když byl učiněn pokus. Také nízká účinnost je patrná mezi poměru výstupu a točivý moment, ale to je častý problém vidět v zaostalých tahu motorů.